Operatorsystems PL | Wsparcie
17337
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17337,page-child,parent-pageid-16525,cookies-not-set,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.1,vc_responsive
 

Wsparcie

DWIE POZIOMY WSPARCIA

Nasze usługi nie kończą się na wdrożeniu. Korzystając z produktów i rozwiązań Operatora, możesz liczyć na kompleksową pomoc techniczną oraz wsparcie produktu. Usługi pomocy technicznej są świadczone przez telefon, pocztę e-mail oraz Internet.

 

Operator Systems proponuje wszystkim klientom podpisanie umowy serwisowej, składającej się z umowy o wsparcie techniczne i umowy o aktualizację oprogramowania z dostępem do nowych wersji i wydań. Operator oferuje dwa poziomy wsparcia: standard i premium.

 

Przeczytaj więcej na temat obu ofert: Operator Support

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jeśli zdecydujesz się na podpisanie umowy subskrypcyjnej, koszt usług serwisowych jest wliczony w miesięczną opłatę.

 

Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia:

Phone: +45 4485 0199
Mail: support@operatorsystems.com

 

System wsparcia Operatora/Operator suport system – Dostęp do systemów wsparcia Operatora wymaga zalogowania i podpisania umowy o oświadczenie usług z Operatorem.

Link do systemu wsparcia: system wsparcia Operatora/Operator suport system

Skontaktuj się z nami  +48 606 666 827